Distrofija uma

‘Ubila me intelektualna blokada’ to ce mi pisati na grobu, jer ako nastavim ovim tempom stvarno cu da umrem. Da li je to realan problem? Da. Stvar je sredine, okruzenja, zone komfora. Dodjem doma i nemam potrebu da se aktiviram ni na jedan nacin, ususkam se u familiju i staro drustvo i spavam. Ovaj put pocinje da me boli, fizicki pocinjem da osecam posledice svoje lenjosti.

‘U zivotu sam se najvise posvetio smisljanju razloga kako da opravdam svoju lenjost.’ Da. Sad iz topa mogu vam nabrojati makar 20 teskih razloga zasto ja ne mogu nista. Imam 20godina, pauzirala sam fax, ne zelim da radim (jer ne zelim da upadnem u sistem placanja racuna), sve mi deluje besmisleno i ide mi se za Ameriku (mislim da sam u proslom zivotu bila,makar golub americki). Ustanem, popijem kafu, prevrnem solju, pustim neku seriju i blejim dok uvece ne izadjem da obrnem beskonacan broj krugova istih tema. Mislila sam da sam jedina, ali k. Zombija poput mene ima dosta.

large(6)
Ustvari, postoje dve kategorije: ova moja, Zombiji koji nisu nista uradili, i ovi ovi koji su pozavrsavali skole nasli poslove a idalje skacu po baricama. Razmnozavamo se, naravno za to je kriv sistem (ko bi drugi bio kriv!?!), dajemo savete jedini drugima, jer se prosto ne zna ko je tu pametniji od koga, i uzivamo. Uzivamo u tome da trazimo minimalac od roditelja, da krijemo da pusimo, da cekamo nekoga ko ce da nam u 20godina da pare za cokoladu, da skupljamo za more na razne nacine, da budemo duzni po 1000dinara nekome tamo, da vikendom pijemo najjeftinije pice…a sad svi pocinjemo da imamo anksioznost, depresiju, napade panike i naravno intelektualne blokade. Ma za sve smo nasli opravdanje, ali nacin da se promenimo nikako.

Ne znam vise ni da li osecamo..zadnji put sam volela u srednjoj skoli. Stalno srecem devojke koje do beskonacnosti kukaju nad svojim vezama ali ne zele da budu same, pricaju price o tome kako bi mogle da budu sa nekim koga ne vole. Imam drugaricu koja mi je rekla da bi mogla da se uda za coveka koga ne voli i da zivi u nekoj od zabiti naseg Balkana, bez problema. Pala sam dupe tad. Cekaj, maltis se sa zivotom, faxom, lepotom 23godine i onda sve to zabatalis samo da NE BI BILA SAMA? Nije jedina koja tako misli i zeli.

large(2)
S druge strane, ja samo upoznajem muskarce koji imaju neopisivu zelju da se zaljube i odu odavde. Zele tu zenu svog zivota, smucile su im se devojke za jednu noc..to makar postujem, ali ne razumem. Nije im u muskoj prirodi da budu takvi, ali da..upoznajem muskarce u kojima zivi jedna mala Meg Rajan.
Distrofija uma.
Ali eto, nakon 1000 i 1000godina ja sam uspela da napisem nesto. Kakvo god da je, pokusaj je. I mozda danas sutra zavrsim one knjige sto me cekaju i opet napisem nesto..a zakljucak nikad nemam, jer ga ni ja nemam.

Оставите одговор

