Kada te ostavi neko koga volis

Kada te ostavi neko koga volis, istina je, prvo ne osetis nista. Ne osetis nista. To ‘nista’ moze da traje jednu sekundu a nekad moze da se oduzi toliko da pomislis da si dobro.

Nista.
Nista – jedna jako nezgodna rec, koja moze znaciti mnogo toga a nekad samo to sto je sama po sebi. Covek u depresiji joj pokloni puno paznje, voli je i neguje kao da je bas ona biljka koju je kupio onog dana kada je smatrao da je sve krenulo dobro. Zalivao je, negovao a onda je postala samo deo svakodnevnice, obaveza. Ponekad sednem, pogledam u tu biljku i setim se…prvi dan na poslu, malo para u novcaniku ali sa to malo para kupovinom te biljke kao da sam kupila nov pocetak. Predmeti kao simboli. Sada, biljka mi je samo secanje na to ko sam nekada bila i koliko sam vere imala nekada. Sada, ona je nista.
Mnogo novih pocetaka, cini jedan zivot. Ima onaj film u kome onaj glumac govori ‘Danas je novi dan ostatka mog zivota.’ …koliko to divno zvuci. Ali na novi dan, novi zivot ne nateraju te uvek divne stvari. Nekad je to diplomiranje, a nekada je to napustanje fakulteta. Nekada otkaz a nekada unapredjenje. Nekada nova sansa, a nekada necija smrt.
Sta god da je u pitanju, svakako je novi dan i svakako je novi pocetak. Ali nekad nije nista..samo novo jutro, nova kafa i novo preguravanje dana dok se ne sklope oci i san. Sta sanjas kada si depresivan? Cudno, uglavnom sanjas ono sto te ujutru cini jos depresivnijim. Sanjas kako ti dolaze, kucaju na vrata ljudi kojih vise nemas ili sanjas kako si se izgubio i ne mozes da pronadjes izlaz..nigde. Samo krug ali nema zvezde.

Ljudi…ljudi su kao i uvek laki na recima, osudama. Svi znaju kako treba i kako je bolje, neki iz najgorih namera a neki iz najboljih. Ti koji te vole i koji ti prilaze iz najbolje namere, oni najvise nadrljaju. Oni su uvek ti koji ne razumeju, pa neke stedis dok ne puknes a neke koristis kao dzak za udaranje dok ne odu. Vama se izvinjavam u ime svih. Imaju oni koji te vole ali pobegnu odmah, da sebe zastite. Vama se ne izvinjavam, od vas treba otici..niste vi sebicni, losi, lenji vec ste samo nezainteresovani. No, ljudi su tu ali nisu bitni kao vi.

Kaze Brana, ne osetis nista pa onda krenes da setas po kisi.
To je pljusak.
To je oluja.
To je uragan.
Usamljenosti.

Ti krenes da setas po toj kisi…ja krenem da setam po toj kisi. Ne nadjem onoga koga trazim. Nema. Trazis, sanjas, molis ali nema. Sam si.
Ja, ogledalo i moje oci. Oci…one zapravo nisu moje, tatine i mamine su. Ujutru se pogledam u ogledalo i trazim lik njihov u sebi, u svojim ocima.
Tu su.
Pogledam u telefon, pola 8h ujutru…pola grada je sada u zurbi, mame zovu cerke i sinove da provere jesu li ustali, jesu li doruckovali, jesu li se toplo obukli…ne znam, mora da je to jedan od najlepsih osecaja.

Moji razgovori nisu bili takvi..to je za tatu i mene bilo trivijalno, nepotrebno. Zovem u bilo koje doba da bih rekla kako se osecam ili sta je neko rekao na tv-u ili da mi se objasni nesto sto sam procitala a nemam pojma zasto sam to procitala. Ili jednostavno da se izderem jer me je neko iznervirao, a naucena sam da mogu da se derem sa tatom i kada se izderem i zalupim slusalicu, da posle 2minuta pozovem i kazem ‘ej, kako si? sta radis?’

To su misli koje se motaju po glavi, to je taj pljusak emocija. Kud ces po kisi? Ne treba ti to.

Kaze ‘Svi misle da si lud.’ ali ti setas…setaj, samo nemoj da se cupas za kose pred nekim tamo, odvratno je. Budi lud. Ali ne dozvoli drugima da ti prodru u ludilo, da setaju s tobom, da ti kisu pretvore u fekalije.

I onda…shvatis da su neki ljudi ostali. Istrpeli su. Preziveli su. Ali padose mrtvi ako nastavis tako…ne mogu vise. Imaju i oni svoje zivote i zele da ti budes tu. Zele da se radujes kad diplomiraju, kada dobiju prvo dete, kada se zaposle. Ej, ako ti nisi tu nece biti isto. Zar idalje zelis da kisnes? Prehladices se.

Ako prihvatis to da te neki ljudi vole.
Ako prihvatis da te ti ljudi nikada nece voleti kao oni koje si izgubio, jer niko tako ne voli.
Ako prihvatis da neces vise moci da imas takve razgovore.
Ako prihvatis da tvoj novi dan, ostatak tvog zivota moze postojati.
Bude ti bolje.
Ako to ne prihvatis, prehladices se..prehlada ce otici na tvoje srce i nece te biti.

A nemati sebe je grozno. Nemati tebe je grozno. Ali dok god imam sebe, bice i nas.

                                           Noću,
                                                dok ti spavaš,
                                                moje srce bdije nad tobom.
                                          Tebi se ništa,
                                               ništa ne smije dogoditi.
                                          Toliko, toliko te volim.

Једно мишљење на „Kada te ostavi neko koga volis

Оставите одговор

