Uncategorized

Jer ona je ljubav

Koliko zaista treba da se osećamo loše ukoliko naši potupci nisu u skladu sa onim što očekujemo od sebe? Da li je to samo još jedna naznaka da sebe ne poznajemo ništa bolje no nekog drugi što nas poznaje ili jednostavno se menjamo iz dana u dan?
Sve nas vozi ta ideja da smo posebni. Nas niko ne razume, znaš? A ustvari sa svakom drugom osobom pronalazimo zajednički jezik jer sve nas mori ista realost.
 Pričam ja tako sa mojim psihijatrom, jer ko će te bolje slušati no onaj kome plaćaš za to, i kažem ja
– Ali vi ne shvatate – jer i ja pripadam tom samitu neshvaćenih – ja nisam zadovoljna ako se on ponaša tako a nije mi ni jasno kako on može biti zadovoljan.
– Marta, da li možešda shvatiš da ono što ti smatraš uspehom nije uspeh za svakoga?
– Ne. Jer ja sam ubeđena da želim normalne stvari koje svako želi.
E tu već nastaje problem, jer ja kao prvo nisam normalna. A drugo, moje želje se nikada nisu poklapale sa mojim željama a kamoli sa tuđim. I kako ja onda da razumem da je nekome dva i dva četiri i da taj neko to ne dovodi u pitanje? Moj mozak svakako funkcioniše tako da ja prvo bih morala zapitati kako je prva dvojka i otkud ona poznaje drugu dvojku a i zašto bi davale četvorku kad je četvorka tako dosadna.
Da. Ljudi se dele na one koji razmišljaju o tome zašto je trava zelena, na one koji uživaju u zelenoj travi i na one koje boli dupe za boju trave.
Bože, pre neku godinu sam uletela kod sestre u sobu, sva ushićena kao i uvek:
– Jovana, ja sam posebna!
– Marta, molim te zadrži to za sebe.
O pobogu, živote tinejdžeru! Naravno, sve ovo veze blage nema sa onim kako sam ja počela ovaj tekst.
E a šta sam vama ja htela da kažem pre svog ovog kenjanja jeste da..
Nemojte nikada da reagujete i da se ponašate onako kako ste sebi zacrtali da treba, umrećete pre vremena. Ne postavljajte sebi granice, to je zaista tako tužno. Pustite malo život da vas vodi jer taj vaš život je već dugo vremena proveo sa vama, pa zna i on nešto. Verujte mi, onaj čika u Strancu nije bio čudan on je samo bio čovek. Nije njega ni Kami prikazao kao čudaka već narod ga je tako svatio. E vi nemojte da dozvolite da na vas utiču prosečni ljudi.
Žene moje, nikada nije pravo vreme za nešto što ne želite a ne želite to čim se pitate da l je pravo vreme! Samo nemojte biti tužne i nemojte razmišljati o sreći. Ona divna žena dobila dete jako mlada a tek sada se udaje za ljubav svog života.. Ne. Ona je pronašla ljubav odavno, a sad je rešila da je veže za sebe. Kapirate? Sretala sam tu ženu kroz grad stalno…uvek nasmejana, prelepa, sa detetom ili sa drugaricama, energija…njen odnos prema ljudima, onako izdaleka, uvek je u meni budio neku toplinu. Volim ja to, da posmatram ljude iz prikrajka i da im se divim, jer svaki život može biti knjiga ako se potrudimo. Svaki čovek može biti ljubav ako to zaželimo..a poruka pa evo stiže u pravom trenutku.

 Volim vas!

Оставите одговор

