Uncategorized

Hoću samo da…

Mi se zaljubljujemo u svoj odraz u ogledalu.
Mi smo ono što volimo.
Mi se zaljubljujemo u svoju sliku o drugome.
U redu.
Dakle, ja sam se zaljubila u ono kako si me ti video.
Ja sam postala kao ti jer te volim.
Ja sam se zaljubila u ono što sam mislila o tebi.
Kako sam se zajebala.
Ako sam ja svaki moj bivši momak, ako pođemo od toga da sam svakog volela, onda sam ja sve ono što ne volim kod sebe. Ako pođemo od toga da sam svaki bivši momak kog sam volela a ostavila. A ako sam svaki bivši momak kojeg sam volela a ostavio me je, onda sam ja sve ono što me čini nesigurnom i razara. Ako sam ja ono što idalje volim a nije pored mene, onda sam ja ispunjena i slobodna.
Kažu da, žene nauče da vole svoje majke onda kada dobiju svoju decu. Dete je sve ono što te sekira, oduševljava, razara i obožava. Ne. Ne samo dete kao mali čovek, dakle.
Odraz u ogledalu nije isto što i ja. Zato me taj odraz toliko razara.
Smejala sam se juče kada mi je prijatelj rekao, voleli su se ali nisu mogli zajedno. Ja uvek kada sam ostavljala govorila sam da volim ali da ne mogu. Najlakše je ostaviti onda kada zaplačeš. Svaki bivši mi je plakao, jedan mi je čak plakao popodne da ga ne ostavim a uveče je on mene ostavio. Muški ego je ozbiljna stvar.
Jedan me je ostavio jer me je voleo više od sebe. Buhuhu
Znam da je “buhuhu” jer sam i ja ostavljala iz istog razloga.
Pa dobro bre…dokle više? E neću!
Hoću iskrenost, pomeranje planina i razdvajanje mora.
Zašto? Jer sam u stanju to da pružim. Želim uzbudljivu, romantičnu ljubav koja razara i pomera granice i baš me briga ako ostanem sama na kraju..neću više da volim polovično.
Hoću samo da volim.
Jednom mi je neko rekao “ne mogu uvek da budem sigurnost tvojoj nesigurnosti”, a istina je da smo oboje bili upravo to jedno drugome. 
Volela sam ja iskreno, ali na kraju nikada. Uvek kada je kraj onda nema ljubavi. Pazi, možda je na pauzi…dešava se. Možda je nestala a možda je promenila oblik, sve je to razumljivo. Ali nije ljubav u tom obliku – obliku koji je potreban za vezu.
Ali ljubav nije kompromis. Ljubav nije ono što će vam reći bio sam tu za tebe, i ja sam učinio to za tebe … jer ljubav ne broji zalogaje, ljubav ne broji ko se kome prvi javlja i ljubav ne broji sate. 
To je moj odraz. Svaki kompromis je bila želja da ugušim sebe i promenim drugoga. 
Neću nikada više. Ako je ona mogla da nađe momka koji ispod slike sa njom zapisuje stihove Pera Zubca…mogu i ja. Nije ona ništa divnija od mene. Niko nije divniji od vas…od tebe.
Ali nije svako dovoljno lep za tebe.

Volim da pišem posle raskida i volim raskide.

Оставите одговор

