Uncategorized

Šta skontaš sa četvrt veka u guz’ci

18422786_1580841461958535_4089485806620811455_o

Ok, kao prvo, nemoj da mi kenjate sa time kako smo još mlade i kako je život pred nama. Mi to znamo! Kada kukamo da smo matore, kukamo jer ne znamo kako drugačije da se opravdamo.
Da li je oduvek bilo ovako zgušljivo?
Sinoć sam zapela da izađem i to je to. Morala sam. Previše radim, studiram i ležem u 11h. Čak sam uhvatila sebe kako sva srećna razmeštam krevet u 9h, sa svojih 24godine. Mnogo loša stvar. I onda me je uhvatila panika da mi mladost prolazi blabla..ko ima anksiozni um, razume već o čemu govorim. Ko nema, jbg čoveče ne znaš šta propuštaš – strava je!
Uglavnom,de smo išle? Pa na žurku koja se zove Tražim dečka. Momaka na žurci nije bilo a ono što je bilo muškog roda to su devojke dovukle da bi nabijale na nos svojim single drugaricama. Bilo je više devojaka nego na prosečnom predavanju na filološkom, kako moja drugarica primeti. E sad mnogo je kul kad možeš sa svojim drugaricama da se glupiraš i imitiraš svaki pokret iz spota u petak veče u klubu. Ali s druge strane izgleda i malo jadno. Možda zbog imena žurke ili količine alkohola ali nekako je izgledalo sve to kao da će se završiti kolektivnim bockanjem vudu lutkica bivših i plakanjem kod česme. Ali happy hour pa jedno piće naručiš dobiješ dva…mnogo više bi nas radovalo kada smo džeparac dobijale od svojih nego sad s platama, ono kao svejedno.
Tako napičene, i sa solidno promille alkohola u krvi, jer mešamo piće ali ne mladiće omojbožene, rešile smo da lutamo dalje…na tehno žurku. Ljudi, kako dišete tamo? Bukvalno smo se topile. Drugo klincimoji dragi, ne nudite eksere devojkama koje nose torbetine i jakne na ramenu i prevrću očima na sve, ne neće nam pomoći da se oraspoložimo. Ali ne zaista, kako dišete? Na jebene škrge? I onda sam skontala da me pre 5godina bolelo dupe i za nedostatak kiseonika, i za to ko šta nudi, i za godište ljudi oko mene, i za to koliko ću platiti vodu, da li će mi neko ukrasti telefon ili pare…sad sam kao baka u busu se držala za svoj rančić i proveravala je li sve tu na svakih 5minuta. Naša tehno avantura se završila posle ure vremena, na trotoaru sa Red Bullom u rukama i sa drugaricom manje. Jbg devojka je odustala negde između sedenja na ulazu u klub i likuša koje se guraju da što pre nađu mesto za ne disanje.
Ja sam sakrila svoj Red Bull u rancu, odlučna da ne potrošim poslednjih 200din jer idem kući..kao, nekako… i vratile se na žurku Tražim dečka. Pobegle se žurke jer je gomila ljudi previše radosno skakutala uz Rammstein a fazon sekund pre toga je išla neka Taylor Swift ili šta već.
Krenule smo dalje u potragu za provodom, odlučile da nećemo ni tamo ni tamo ni tamo..skontale da su se dve instagram fashion blogerke jako lepo obukle, da je Miša ostario i da se prvi sprski top model birao pre haha godina. Onda smo otkrile jednu iznavrednu stvar – ima klub gde imaš stolice za ljuljanje, i kožne trosede! Pa to mi reci. Ionako smo izračunale da smo noć pre toga, u pola 4h ujutru, imale već neki dobrih 5ura sna. Zavalile smo se tako da kada je prišla fotografkinja sa nekog portala bila je iz fazona, molim vas pomerite se makar malo samo da vam nekako ispadne slika kao da imate života u sebi. Pomerile smo se, čak i ustale! Hm. Lik do mene je molio devojku za poljubac, ona je bila toliko pijana da je poljubac dobio samo da bi se sklonio, čak ga je poljubila i u čelo samo da ode. Muškarci su trzali rukama, uvijali kukove a za većinu njih bi bio izazov da čučnu jer bi farmerice otišle pa-pa. Jbte, odakle vam više bilo šta u gaćama koliko se utežete?
Nakon što smo odmorile, a ja popila svoj Red Bull sa prethodne žurke, mada hvala Bogu da sam ga i imala jer konobara nije bilo, odlučile smo da je vreme da završimo potragu za dobrim provodom. Ono ili je do nas ili je provoda…ali kao, ne. Drgarica je gospođa pa je pošla taksijem, a ja sam odlučila da idem na bus. Zakasnila sam. Blejala sam sa nekim likom na stanici uru vremena. Saznala da hoće da uzgaja borovnice, sa koliko je žena spavao, čestitala mu jer je rekao da je imao trojku (prvi koji je rekao, sad da l je istina ne znam ali svaka čast), saznala da su žene debili i presmejala se ono najbolje. Mogao je da bude manijak, devojčice devojke žene nemojte nikada doma bez novca za taksi…ono i taksista može da bude manijak, ali sigurno nije, a momak na stajalištu u pola noći verovatno jeste. Ovaj nije bio, hvala Bogu. I tako je bilo baš kul, sedeli smo na klupici izblejali uz vodu i pivo…niko te ne gura, nije zagušljivo…
Ide mi se kući. Da izađem u poznato sa poznatima. To svakako. Ne ispijaju mi se kafe, ali bleji mi se i izlazi mi se sa ljudima na dobro poznata mesta…ali i sinoć je bilo lepo, samo devojke ja sam ponela košulju i još jednu majicu u rancu a trebalo je i patike da ponesem, tako da bez patika ne izlazite. A kul je bio ovaj lik sinoć…

Оставите одговор

