A jest dobro patiti kad ti ništa ne fali

Da li mi zaista nešto dugujemo ljudima koji pate za nama?
Ljubav se hladi u osmesima koji nisu za nas, u tim golom oku nevidljivim trenucima kada nas obuzima čežnja i tuga dok sedimo pored voljene osobe. Sedimo tako u zabludi da taj neko pored nas to ne primećuje..pokušavamo da budemo nešto što nismo a onda se zbog neuspeha ljutimo na njega a ne na sebe, pa tražimo kapare, kirije i dajemo na kredit. Seksualno isfrustrirani, jer od seksa su napravili veću pompu nego od smrti. Ljubavno zakrpljeni. Jebo vas ponos koji vam nije ni za lek.

Koliko samo brakova, prstenja i dece je moralo da leči tu vašu ljubavnu ranu jer smatrate da vam život duguje. Vi ostavljeni ste zapravo samo razmaženi.
Evo ovako, došla mi drugarica pre neki dan i sad je tu zove neki momak, ludilo mozga, ona se javlja svađa i onda ceo dan provede u bedaku jer joj je on upropastio dan. Da se razumemo, ja sam volela i ja volim već godinama unazad, ali…ako sam odlučila da mi bude lepo, kako može da mi upropasti dan?

Sećam se prve svoje svađe sa momkom…plač, histerija, naravno velika tuga, propušteni pozivi i sve uz to, naljutio se jer sam mu dva dana pred more saopštila da idem na more iako sam to isplanirala još mesecima u nazad. I sad ja naravno plačem, tuga nije tuga ako nije scena, krivo mi što sam zaboravila..dakle, ceo paket. Ali u svoj toj svađi i ludilu ja se spakujem i odem na more. Pa malo ležim na plaži pa na putu do smeštaja napišem kako mi je mnogo teško, pa malo u grad uveče pa pred zoru mi je opet mnogo teško. Jebavao me facebook tad, prvo more sa drugaricama kako da ne izbacujem slike!? Ali bilo mi je mnogo teško. Kad smo raskinuli, ujutru sam obukla crninu, spakovala se i vratila kući, odlučila da gladujem i nakon mesec dana i boju kose promenila..jer logično, šta bolje ide nego to posle raskida? Ajde, sad žene koje čitaju misle se kako sam ja idiot ženski blabla a ustvari, sve plaču jednim okom a drugim proveravaju lajkove na instagramu.
Da se razumemo, nisam ja nikakva vaga za patnju..ali ako mene pitate, mislim ne pitate me ali ja ću vam ipak reći, patnja je toliko tiha i primetna je samo u oku onoga ko vas iskreno voli. Ogleda se u drhtaju ruke, zagrljaju nakon dosta vremena, rečima između redova, kukavičluku koji je prati. To niko ne vidi. Samo neko tek može znati da vam ne sme čuti glas.
Ali ta osoba zbog koje patite, ne duguje vam. Ako smatrate da vam duguje, onda ste još uvek maloletni. Zato sex ne treba upražnjavati pre punoletstva, jer ako ne možete sami da platite abortus, finansirate dete, lečite se od bolesti, i sve to bez potrebnog potpisa ili prisustva roditelja, onda niste spremni. Isto tako, ako u vezu ulazite sa time da će on vama to i to ako vas to i to…jbg, vratite se kući. Evo devojka je u vezi sa likom koji je bivšu šutnu tako jako da joj je polomio kost, i njegova sadašnja devojka to zna. Je l ona ulazi u vezu na sopstvenu odgovornost? Da. Je l ona budaLa ako misli da je ova pala i prelomila kost? Da. Ok, ja jesam protiv nasilja ali ako već imaš upozorenja na sve strane nisam ja kriva ako ne bežiš. Kao kad započneš vezu sa likom koji je već u vezi, i onda kad on nju ostavi ti se ložiš na ideju o tome kako se to tebi nikada neće desiti..ma jok, izvini ribo desiće se.

Retko koja velika ljubavna priča je ona srećna, a te velike ljubavne priče gutamo od malih nogu. Jer, dele se na ljubavne priče i na bajke, pa nas neko uči da je srećan kraj stvar nemogućeg i onda se fokusiramo na tu patnju kao da je nešto za šta smo trenirali ceo život. Međutim, ako razložimo sve to na proste činioce i zaista otvorimo oči…mnogo je lepo da nama bude mnogo teško dok blejimo na terasi sa ortacima dopisujući se sa momkom na koga se ložimo.

Mnogo nam je teško.

2 мишљења на „A jest dobro patiti kad ti ništa ne fali

Оставите одговор

